Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!

Rozważania teoretyczne i scenariusze zajęć

data publikacji tytuł autor
28-05-2016   Piosenka jest dobra na wszystko Olga Jaworska
19-02-2016   Scenariusz wirtualnej wycieczki Ewa Dąbrowska 
19-02-2016  Scenariusz wystawy Mariusz Majda  
19-02-2016  Scenariusz wirtualnej wycieczki Renata Dobrzyńska  
19-02-2016 Scenariusz wystawy  Ewa Kamańczyk  
19-02-2016  Scenariusz wirtualnej wycieczki Lidia Ślusarek  
19-02-2016  Scenariusz wystawy  Agnieszka Piasecka
19-02-2016  Scenariusz wirtualnej wycieczki  Aneta Słowik
19-02-2016  Scenariusz wirtualnej wycieczki Marzena Kusiak 
19-02-2016  Scenariusz wirtualnej wycieczki Edyta Lewandowska  
19-02-2016  Scenariusz wystawy  Marek Mikulski
19-02-2016   Scenariusz wirtualnej wycieczki  Agnieszka Ubych
19-02-2016  Scenariusz wystawy  Justyna Piaseczna-Gibka
19-02-2016  Scenariusz wirtualnej wycieczki Agata Wrzosek 
19-02-2016 Scenariusz wirtualnej wycieczki  Anna Musielak
19-02-2016  Scenariusz wystawy Emilia Okrojek 
18-02-2016 Booktalking Wiesława Chlebowska
12-06-2015 Dlaczego warto grać z uczniami w statki?  Anna Guć
12-06-2015 Poprawianie błędnie edytowanego dokumentu Joanna Wójciak 
12-06-2015 Regionalizm w nauczaniu historii Mirosław Pisarkiewicz 
12-06-2015 Bajkoterapia w praktyce szkolnej Wiesława Chlebowska 
     

Rozważania teoretyczne i publicystyka

data publikacji tytuł autor
05-12-2016   Nauczyciel praktyk Danuta Dymczyk
21-05-2016   Wybrane aspekty współpracy w zespołach Olga Jaworska
12-06-2015   Jak nauczyć się uczyć? Pamięć! Anna Krauze
12-06-2015   Obudź w sobie kreatywność… Danuta Dymczyk
12-06-2015   Lekcja – co to znaczy w zmieniającej się szkole? Ewa Marciniak-Kulka
12-06-2015   Rola gier w edukacji matematycznej dzieci w klasach 1-3 Halina Nowakowska
12-06-2015   Z pamiętnika belfra Jadwiga Jerzyńska
12-06-2015   Wizyta Studyjna Programu „Uczenie się przez całe życie” Krystyna Juźwicka
12-06-2015   Dywergencyjny proces zmian Olgierd Neyman
08-08-2014   Dyferencjał semantyczny jako narzędzie służące badaniu postaw
     

Szkolna Interwencja Profilaktyczna to program, który służy przygotowaniu szkół i nauczycieli do podejmowania działań wobec uczniów sięgających na terenie szkoły po substancje psychoaktywne.

Adresatami programu są:

    •  rady pedagogiczne szkół podstawowych, gimnazjów i szkół ponadgimnazjalnych;
    •  nauczyciele, którzy chcą prowadzić działania interwencyjne wobec uczniów.